مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-28پزشكي

شناسایی یک مورد تبعه خارجی مبتلا به مالاریا در رودبار جنوب 


مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار جنوب از شناسایی یک مورد تبعه خارجی جدیدالورود مبتلا به مالاریا در راستای تحقق اهداف کمپین بیماریابی مالاریا خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار جنوب از شناسایی یک مورد تبعه خارجی جدیدالورود مبتلا به مالاریا در راستای تحقق اهداف کمپین بیماریابی مالاریا خبر داد.

  دکتر احسان باقری در گفت و گو با ایسنا از شناسایی یک مورد ابتلا به مالاریا تبعه خارجی جدیدالورود به شهرستان رودبار جنوب خبر داد که این بیماریابی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: به محض شناسایی مورد مالاریا، کارشناسان واحد مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در محل زندگی بیمار، ضمن آموزش های لازم و نمونه گرفتن از اعضای خانواده بیمار، نحوه استفاده از پشه بند و مزایای استفاده از آن را آموزش دادند.

باقری با اشاره به اهمیت و ضرورت همکاری دهیاران و شوراها در زمینه بیماریابی و پیشگیری از همه گیری بیماری های واگیر، افزود: با توجه به شناسایی یک مورد جدید مثبت مالاریا در شهرستان رودبار جنوب، از دهیاران، شوراها و عموم مردم تقاضا داریم حضور اتباع خارجی جدیدالورود در محل زندگی خود را به منظور شناسایی و اقدامات به موقع درمانی جهت پیشگیری از شیوع بیماری های واگیردار (وبا، مالاریا و سایر بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی یک مورد تبعه خارجی مبتلا به مالاریا در رودبار جنوب 

شناسایی یک مورد تبعه خارجی مبتلا به مالاریا در رودبار جنوب